Objektiv

Ja nu var det helt plötsligt onsdag och jag har haft ide torka. Jag har inte vetat alls vad jag skulle skriva. Jag har fortfarande ingen aning om vad jag ska skriva för det brukar ändå inte bli något vettigt.

Men jag har nyligen köppt ett nytt objektiv det blev ett 70-300 Tamron och jag var ut och tog lite kort på armens musik kår tidigare idag. Hade bara med mig kameran av en slump.
Men själv tycker jag inte att någon av korten blev särskillt bra. Men jag håller på att lära mig hantera kameran och de nya objektivet. Men här kommer det smakprover.








Kamera: Nikon D60 70-300 tramron

Så där det var i alla fall några bilder utav en massa som jag tog. vill ni se fler så finns det  på Benabena.bilddagboken.se på Dagens datum.
(P.S Mina bilder inget lånande av dem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0