Måndag 25/5

Ja då var det måndag igen och min lediga dag skönt efter att ha jobbat hela långa helgen.
Men jag tycker att jag kan sova lite längre.
Nästan varje dag när jag äl ledig såvaknar jag först vid 6-7 tiden För det är då aälsklingen går till jobbet.
Men innan han har åkt så sommnar jag oftast om.
Och sen runt 8 så vaknar jag igen och börjar fundera vart han tog vägen. Eftersom jag inte har hört han gå Och då blir jag ju klar vaken och kan inte somna om även fast jag är hur trött som hällst.
Jag får väl helt enkelt gå upp nu då ligger i sängen och vilar lite och är fortfarande trött

Idag är det även lön för de flässta skönt
Så denna månad så ska jag försöka att köpa lite små grejer till kameran som:
Uv skydd
Battrei (ett eller 2 extra kan vara bra att ha)
EV: Blixt
Sen tror jag inte att det är något mer till kameran
Jag vill ha en massa tavlor
Men jag vill beställa några i canvas stuk. Men jag vet inte vart jag ska vända mig riktigt.
Det får nog helt enkelt bli att förstora vissa kort osv. eller vissa ne Alla:D
ne men en hel del i alla fall. Sen ska jag nog fram kalla några bilder och göra ett kolage av.
Men det kommer att kosta en hel del så det får väl bli i omgångar vad jag kan föstå.

Här kommer en bild



Jag gillar att ta kort på vatten.
Jag vet inte vad för men det är mysigt på något sätt.




Kommentarer
Postat av: Åsa

heeej! kan inte du slänga ihop ett mail så att jag får en presentation av din blogg :D så jag kan visa den på min sida! det skulle vara roligt om du ville skicka med någon/några av dina fina bilder som jag kan visa upp oxå! så läsarna får se hur duktig du är på att ta bilder!

Puss o kram!

2009-05-25 @ 11:49:41
URL: http://www.busandebarn.se
Postat av: Åsa

förresten har du en sån där stor underkjol? hade du inte en sån när du dansade?

2009-05-25 @ 11:54:06
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0