Kväll

Ja då var det fredag och jag ska jobba helg. Men det här är sista helgen sen är jag ledig 3 helger i rad.
Det ska bli skönt vill jag lova.
Jag har jobbat 12-19 idag och det har inte varit så mycket att göra som vi trott idag.
För igår så var det katastrof i hela butiken. allt bröd från pågen osv var slut.
Så bageriet sålde en massa bröd och det är bra.
Så idag bakade vi av dubbelt av allt och det behövdes vill jag lova. Eller jag kanske inte allt men de visar sig i morgon.
Idag så har Scots och Larz Krizterz Spelat utanför ica maxi i falun. Lite Fränt var det tycker jag.
Och efter att de spelat så trodde vi att de skulle bli kaous. Men det blev det inte så jag han med allt jag skulle.
Skönt vill jag lova. så jag gick hem hela 2 min tidigare hehe.

Nej nu ska jag väl ta och göra mig i ordning till kvällen så att jag orkar upp i morgon och jobba
Jobbar 9-17 och på söndag börjar jag 5:30-14:30 så vi får väl se om jag hinner uppdatera något. Annars återkommer jag på Söndag om det har hänt något roligt i helgen.

Här kommer det en bild. Och ni får jätte gärna komentera om ni tycker att bilden är fin eller ful för den delen.
Ha en toppen helg.








Kommentarer
Postat av: Åsa

vilken fin bild :D

va bra att du ska va ledig tre helger i rad! då kanske du vill komma och hälsa på din syster snälla,snälla

puss

2009-05-22 @ 22:43:11
URL: http://www.busandebarn.se
Postat av: Nellie

Lämna gärna en kommentar om vad du vill göra i sommar, i inlägget "sommarkänslor är påväg" Kram! :)

2009-05-23 @ 14:43:24
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0