God fredag!!!

Ja då var det fredag och den 1 maj det är dock snart lördag. får väl se om jag hinner skriva klart de innan klockan slår 00:00.
Sitter just nu och kikar på den sista samurajen. Jag har aldrig sett den försut och den är rätt så oki. Annars hade jag nog gott och lagt mig för länge sen.

Ja vad har hänt sen jag skrev sistt då?
Ja det har varit valborg och jag jobbade från 11-18 sen hem bytte om och vidare till djurås för att grilla lite. Så åkte jag hem strax efter 21. Eftersom jag så klart skulle upp och jobba vid 5:30 dagen där på (idag).
Vid 5 så skulle jag hämta en arbetskamrat. jag kom till jobbet och började på en gång. Jag började med städningen och när den var klar var det INVENTREING som väntade. så från 6- 10 eller 11 så räknade vi allt i bageriet. (de vill säga allt ätligt) Sen blev det frukost och så jobbade jag vidare till halv 2. Sen åkte jag hem och sov en stund.
Åkte och handlade lite som vi ska ha till morgondagen.
Su nu sitter jag här och väntar på att filmen ska sluta så att jag kan sova vi drar här i från vid 11 skulle jag tro.
Så det blir inget bloggande i helgen. (Men jag har ju blivit så dålig på att uppdatera)
men jag tränar på att bli bättre.

Ne ni får ha en trevlig helg. Återkommer med lite roliga bilder (E.V) på söndag när jag kommer hem.

MVH// Elena

Kommentarer
Postat av: Kicki

sv: Okej, jo det händer för mig me.. I det 70-300mm objektivet som jag har är det inte VR i, och går på runt 1800:- vill du ha med VR får du lägga ut runt 5000:- på det.. Sen det enbenta stativet köpte jag från tvspelsweb. Dom har inte så mycke men ändå ganska bra fotogrejer..

2009-05-06 @ 11:42:58
URL: http://studiokiix.blogg.se/
Postat av: Åsa

vi eller jag vet inte vilket kommer den 16:e..ska ju bli färgad då :D men vi åker hem igen på kvällen för en kompis fyller 40 och det vill jag inte missa...vi kanske kommer den 15:e för annars måste vi åka så tidigt på morgonen...vi får se. har du sett att du ligger med som favvoblogg på min sida? :D

puss puss o kram

2009-05-06 @ 12:23:04
URL: http://www.busandebarn.se.
Postat av: Åsa

du förresten! jobbar du i helgen? mamma o pappa o tobbe ska ner hit om du är ledig kan du väl följa med!? snälla, snälla kram

2009-05-06 @ 12:33:20
URL: http://www.busandebarn.se.

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0