God dagens

Ja hje igen. nu har jag varit så där dålig på att blogga igen. Sorry. Men jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt. Och det är lite små tråkigt att bara skriva hej och hej då typ.

Men idag så har jag faktist gjort något annat än att jobbat för en gångs skull.
Jag har varit ledig idag så halv 7 gick jag upp och gjorde mig i ordning och åkte iväg till hedemora för att vara en heldag med min mor och sen så passade jag på att ta lite kort. så jag har åkt samanlagt 5 mil för att ta en massa kort.
så nu har jag några i alla fall. här kommer i alla fall 2 stycken.






Dom här bilderna gillade jag messt. vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0