Funkar!!

Ja hej hallå. Nu ska vi se om detta fungerar som jag vill.




Ja det funkade som jag ville:)

Igår blev jag nämligen medlemm på den sidan
Jag fattar inte så mycket för tillfället men det kommer nog.
SKa jobba idag för övrigt 9-18.
Sen så ska jag nog hem och sova.

För ett tag sen så gick inte min bil igenom besiktningen. Och nu har dom lagar felet och det finns inte besiktning förns den 12 juni och då har det redan blivit körförbud på den.
Så nu har vi bara en bil igen. Oj vad klockan rinner iväg ska åka och lämna en laddare till en kompis och sen vidare till jobbet.
Ha en underbar dag.

(Bild lös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0