Fredag och helg

Ja då var det fredag och jag är ledig i helgen. Så skönt. Men ändå lite jobbigt för det känns som om jag håller på att bli lite sjuk. Suck hoppas dock inte.

Ja vad ska man hitta på i kväll då?
Jo jag och Älsklingen ska ut och äta lite mat för at fira våran 3 års dag som var i tisdags. Men eftersom vi båda var borta den dagen och vi båda skulle jobba dagen efeter så blir det av idag.
Vi ska gå på en pizzeria, det kanske inte låter så romantiskt. Men den är nyöppnad och vi vill gärna se hur den ser ut och sen så kanske det inte bara finns pizza mm. Så vi hoppas på de.

Just nu sitter vi och väntar på att vi ska bli hungriga så att vi kan kila iväg och kika
(Jag är redan hungrig men inte älsklingen)



Ha en trevlig kväll // Elena

Kommentarer
Postat av: Jonna :)

Fina bilder du hade på din blogg , Lägger till dig nu , lägger du till mig ? :D

2009-05-15 @ 22:08:19
URL: http://typbeest.blogg.se/
Postat av: ema

fin bild! :)

2009-05-15 @ 22:11:27
URL: http://emaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0