Fredag 8/5

Ja då var det fredag och jag har sovmorgon till klockan 12. Ha de där lät som om jag gick i skolan men, men.
Ja jag ska jobba från 12-19 sen ska jag handla och hem och kolla på det tråkigaste som finns hocky. Suck
Min älskling skulle ta hit någon kompis så skulle dom kolla på hocky och då blir det väl så att jag kollar en stund jag med i alla fall när jag äter. Efter de så blir det nog att ligga i sengen med datorn i knät och skriva lite om jag har något roligt att skriva om de vill säga.

Nu kan jag skryka en sak från min inköpsöista
Utemöbler
Uv skydd
Större väska

Ja jag skulle ha varit på gymmert i dag. Men jag orkar värkligen inte. så jag får göra lite sittups och armhävningar här hemma istället. det är då lite träning i alla fall.
Men de här med träningen måste jag värkligen ta tag i på måndag. Jag har ju köpt ett års kort och allt.
Jag trodde värkligen att jag skulle träna när jag väl köpte ett.
men nu har jag inte tränat på 2 veckor tror jag, mindre bra.
Jag skulle ha varit ut och tagit en promenad och samtidigt fått lite nya kort samt testat mitt nya objektiv lite granna.
Men som sagt jag vet inte om jag orkar. Jag är så lat nu för tiden.
Men det ska de bli ändring på. På måndag då ska jag börja träna ordenligt.

Ha en bra dag // Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0