Ätit!!!

Hej igen. Då var man mätt och belåten.
Det blev ingen riktig lyx mat men det är inte ofa vi äter ute så det var mysigt att bara gå ut och äta med den man älskar messt i hela världen. Så det blev en varsin pizza.Mumsigt värre vill jag lova.

GÄSP!!! Jag börjar att bli lite trött.
Var ju upp vid 4:15 i morse.
Så det kanske är dax att sova. Känner de på ögonlocken
Jag ska upp vid 7 i morgon för då kommer lillasyster
för att hon ska åka med mig till falun
för att hon ska ta gesellbrev i morgon och på söndag
så jag hoppas på det bästa

Håll tummarna för att hon ska lyckas

Nej nu måste jag gå och lägga mig håller på att somna.
Om någon lägger till mig så lägger jag till er i morgon eller på söndag. vet inte rioktigt när jag får tag i en dator igen.

God natt// Elena Puss

Kommentarer
Postat av: MILANISTA BABY

Hej söt!

Jag har frågestund hos mig, fråga på vetja :)

kramar

2009-05-16 @ 14:30:05
URL: http://nilabukar.blogg.se/
Postat av: kicki

sv. Ja det gör faktiskt så att man tappar lusten lite :S

2009-05-17 @ 20:50:31
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0