Är Helgen redan slut

Ja då var det söndag och min lediga helg slut.
Tråkigt. Och jag som inte har gjort nåot vettigt alls.
Ja jag har varit hår modell till min lilla syster som tog gesellbrev (stavning)
Tråkigt nog klarade hon inte de och det var fri dam (Det var jag) och hel färg (Det var min storasyster)
Så det är de 2 saker som hon ska få göra om. Som tur var det inte så mycket hon misslyckades med.
Tur i oturen.
Men jag är då hel nöjd med frisyren. Har dock inget bra kort somman ser hur det ser ut på.
Får fixa de sen.
(Vill du se så påmin mig gärna)


Ja efter de så åkte jag till Dala-Floda till älsklingens sommarstuga.
Vi åt grillat och drack lite cider och tittade på melodifestivalen. Det var riktigt mysigt. Vi skulle ha badat tunna men den trät i tunnan hade inte svullit (eller vad de nu heter) riktigt så den läckte en hel del så det blev inte av.
Jag vaknade vid 4 halv 5 tiden för att det rann ur min näsa. (För jag har nämligen blivit förkyld och det är så jobbigt jag orkar inte med någonting.) somnade om som tur var så vaknade jag och älsklingen vid halv 9 så då gick vi upp och åt frukost ute i solen riktigt trevligt. sen blev det att ta en massa kort och tunn bad för älsklingen och han föräldrar. Ville inte bada eftersom att jag är så pass förkyld som jag är.

tog en massa bilder. Men ingen av de blev särskillt bra men här kommer väl någon i alla fall.







Nikon D60 Tamron 70-300 samt Nikon 18-55
JA vad tycker ni var det något kort som blev bra?

Hoppas ni har haft en underbar helg MVH//Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0