Torsdag 19/3

Sory att jag inte har skrivit men jag har datorhaveri.
Min eller Älsklingens och min bärbara dator tar inte emot någon laddning och Älsklingens dator har ju varit upptagen så klart. Men Daniel tog med sig sladden till jobbet idag så han ska kolla upp om det är något fel på den eller om det är datorn det är fel på.

Ja jag kan väl berätta vad jag har haftför mig sen i söndags!
Måndagen börjar med att Daniel skriker ELENA!!!! och så hör jag ett krasch.
Då är det nämligen så att han tappar sin parfymflaska i golvet och den går ju sönder så klart i 1000 bitar så det ligger parfym och glasbitar i halva badummet, Han har ju brottom iväg så jag soparihop de värsta så att han kan göra sig klar och så tänker jag att jag tar de sen när jag har sovit lite till. jo visst 10 i 8 så ringer min chef och frågar om han väkte mig men de gjorde han ju inte så han frågar om jag ska göra något särskillt idag. Det enda jag hade planerat va att träna men de kunde jag lika gärna hoppa över, så jag åkte och jobbade från 8:30- 16:00.
Så när jag kom hem hade Daniel tagit reda på allt glassplitter och damsugit och torkatgolvet eftersom jag inte riktigt han med de innan jag åkte till jobbet.
Sen var väl den dagen slut.

Tisdag:
Ja de hände väl inte så jätte mycket jag jobbade 9-18 som vanligt.
Efter de så åkte jag på Dans faktist jag ska börja att dansa men inte bugg igen utan mer shov (stavning) dans.
Det var riktigt roligt så jag kom väl hem vid 20:45 eller något liknande så det blev en hel dag för mig i falun med andra ord.

Onsdag:
Ja jag jobbade 9-18 inget märkvadigare
Men det hände en väldigt rolig sak och en väldigt tråkig sak vi tar den roliga först efttersom den hände först under dagen.
Alla har säkert serr en skanner. Man kan ha en sådan på de flästa ica maxi butiker. jag tror på alla men jag ska inte säga att jag är säker men men.

Ja så för er som inte vet hur den ser ut.
det kom en äldre dam och frågade vart hon skulle scanna ett brod hon hade tagit så då visade jag henne de och då sa jag att hon skulle trycka på den gula knappen på undersidan och de gjorde hon sen vände hon shärmen mot sträckkorden och då för klarade jag för henne att på toppen av själva scannern finss det som en laser som ska träffa sträckkorden anars går det inte.
Va söta äldre folk kan vara hehe.
Sen till de tråkiga:
Jag höll på att städa i bageriet och fick syn på en av våra masikner och det hängde deg utanför och locket var stängt så jag försöker att öppna locket men det går inte så jag tänkte ringa schefen och fråga vad F*N jag skulle göra men då såg jag en på Frukt och Grönt avdelningen som är betydligt starkare än jag. Så jag går och frågar han om han skulle kunna hjälpa mig och det var ju klart att han kunde de. så vi gick in i bageriet och han börjar att dra i handtaget och han va ju betydligt starkare än mig så han får ju upp locket. Och nu till de mindre roliga när han får upp locket blir det som en vakum smäll och ett locket av metall flyger upp med världens fart och allt gick ju så fort så jag såg inte vad det var som träffade Erik men jag tror att det var plast handtaget som träffade han på näsan och i närheten av tänderna som tur va så klarade han tänderna och näsbenet vad vi såg. Han började ju så klart att blöda näsblod och så höll han på att svimma men han satt sig ner i sista sekund tror jag. Och jag där vet inte alls vad jag ska göra jag ger honom ett pappaer ialla fall och står där chokad (stavning) och frågar bara hur det är med han och om det går bra om han ska ha något osv.
Jag som är lite kännslig för blod bara stod där och skakade. När jag kom hem på kvällen så var jag inte särskillt sugen på mat heller jag åt litegrann i alla fall men inte mycket.
Jag tycker så synd om Erik jag hoppas värkligen att det är bättre idag men jag tycker då att han borde vara hemma och vila i alla fall en dag.
Det första jag ska fixa idag är nog en varningsskylt till den där masikenen så att det inte händer fler gånger.

Ja och till idag jag ska jobba 11-18 så det blir inte världens längsta dag heller och det är skönt. För jag känner mig lite skakis sen igår nog för att det inte är jag som ska känna mig så men ändå.


Ja Jag ska ta och städa lite nu innan jag börjar.
Ni får ursäkta alla stav fel och så me jag är inte van att skriva på ett sådant här tanjentbord. Men hoppas att ni kan läsa vad jag har skrivit ändå.

Ha en bra dag// Elena

Kommentarer
Postat av: Åsa

hej min syster! det va länge sen! du kolla in en kul grej! http://www.busandebarn.se/2009/march/min-kandisdubbelgangare.html

testa du med :D

kramizar till dig

2009-03-21 @ 13:18:00
URL: http://www.busandebarn.se
Postat av: vesna

oj =)

2009-03-26 @ 22:05:35
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0