Tisdag 24/3-09

Hallå där
Jag försöker att uppdatera så mycket jag bara kan men det blir svårt när jag jobbar och Daniel ska ha datorn när han kommer hem osv men nu är jag ju här i alla fall.
Jag satt och kikade runt lite på Bloglovin och läste bla min systers blogg och läste att hon är med i en omröstning om vem som är  "Sveriges bästa mammabloggare" & "Bästa vardagsmammabloggaren"
Jag tycker att ni ska gå in och rösta på henne och se vilken plats hon hamnar på skulle vara kul och se vart hon kommer.
Sen har hon även en tävling med ett mycket fint halsband som passar till mors dag eller att ge bort som presnt.

Ja Vad han jag jort då.
Jo jag har jobbat. Ovanligt va hehe
Idag så har jag även dansat lite "revy dans" eller vad man nu ska kalla de.
Vi kanske ska visa upp på Falu kalsaset jag ska vara med om jag inte jobbar de vill säga hoppas inte.
Jag ska ta och sova nu ja ska upp tidigt i morgon och träna lite sen blir de hedemora och hämta mor och lilla syster


Ha en bra kväll
// Elena

Kommentarer
Postat av: Carin Ykk

bevakar ^__^

2009-03-26 @ 22:09:36
URL: http:///ywk.blogg.se
Postat av: rebecca

hejhej

vill du följa min blogg så kan jag följa din, puss :)

2009-03-26 @ 22:09:55
URL: http://pimpyellow.blogg.se/
Postat av: Fii

Hej.. orkar du göra mig en jättetjänst som fkt inte e jobbig?? :P (och dig själv) bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=191211 det är helt gratis, tar typ 1 minut o de skickar INTE reklammail.. Välj själv om du vill vara aktiv eller Ej!!!!! När du reggar dig får du 50 poäng.... När du samlat ihop 400 poäng får du ett presentkort på H&M, Kicks eller Nelly.com hemskickat (du väljer själv)

2009-03-26 @ 22:11:20
Postat av: Sandra

vad coolt att din syster är med i den där omröstningen! :D



Du får gärna prenumerera på min blogg, jag gör det såklart på din isf :)

Kram!

2009-03-26 @ 22:12:39
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0