Tisdag 10/3-09

jobbat 9-18 idag det är en rätt skön tid.
När jag skulle åka hem så de första jag och elin ser (vi sammåker) är blådhus i en rondell innan vi åker ut ur falun när vi kommer närmare ser vi att det är någon som som har kört in i en snövall.
När vi kommer stax utanför falun så bler det kö då har de kommit så pass mycket snö under dagen att dom är tvungna att ploga bort skiten rent ut sagt så det tar oss ca en timme att åka hem och i vanligafall 20 min men då gick de i 50 ca hela vägen. När jag är på väg att försöka att åka om en lastbil som ligger mitt i vägen så blinkar den ut och håller på att mosa oss så jag är tvungen att tvärnita tur att vi körde i 30 så de inte gick så fort och inte behövde och glida på vägen och inte att dom bildarna bakom åkte in i (rumpan) på min bilen. Så jag åker och lägger mig bakom lastbilen istället och tror ni inte att lastbilen flyttar på sig. Jo så de andra bilarna kan åka förbi så jag hänger på. Vissa kan inte köra så är det bara.

Men men nu ska jag ta och titta vidare på Den rätte för Rosing. Det är rätt kul faktist.


Ha de fint
Kramar Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0