Söndag 15/3-09

Hej hej ja jag skrev ju inget med det vara bara för att jag va så trött och inte orkade helt enkelt.
Jag har jobbat denna helg igår löördag så jobbade jag 9-17 men det blev 17:40 vi bjöd på tårta för att ica maxi falun fyllde 2 hela år så vi gjorde 24 st kapseltårtor och för er som inte vet vad de e så är det en tårta som det går ut ca 40 bitar på.
När jag kom hem från jobbet så blev det ju melodifestivalen vid 8.
Jag förstår mig inte så svenska folket att dom gav 120 poäng till melodi nr 2 Snälla, snälla:S
HJÄLP!!!
Men som tur va så vann den inte.
Men tänkte ni på att måns låt lät väldigt lika en av Pinks ena låtar.
Ni ska få höra.

Måns låt




Pinks Låt




Jag tycker då de i versen när Måns sjunger. Plagiat eller vad de nu heter.

Jo idag så jobbade jag 5-14:30 typ sen åkte jag hem och la mig på soffan och tänkte sova. Men när jag väl la mig där så blev jag inge trött. Så jag hoppade in i duschen och så åkte vi iväg och handlade lite och så gjorde vi tapas (stavning).
Det blev riktigt gott. Just nu sitter jag och kollar på Beck så jag ska ta och kika klart på de och sen ska jag sova.
Ha de gött hörs
God natt // Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0