Snart helg!!!

Tack för alla fina komenterar jag har fått och nu har de då tillkommit någon läsare:) tack för de.
Jag har inte haft möjlighet att skriva på ett tag med det är bara för att jag har haft fullt upp med jobbet. SÅ jag ber om ursäkt.
Men jag lovar att jag ska bli bättre.

 Jag har jobbat sen tisdag och igår så va jag på Kick off så jag va på jobbet fråb 9 till 21 så 10 timmar va jag på jobbet igår och idag så jobbade jag från 11 till halv 7 va tvungen att jobba över för att jag glömde bort att göra en fördeg.
Så just nu sitter jag och pratar i tele med en arbetskamrat sm jag ska festa med blandannat i morgon. Jag ska ta och dra hem ja är just nu hos mina svärföreldrar Älsklingen spelar innebandy så god natt på er börjar 05:30 i morgon så jag ska då sova helt klart när jag kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0