Rubrik

Jag är så dålig på rubriker men de blir säkert bra ändå ska ni se.
Sitter och kollar på tv4 just nu och det är Familjen Annolunda  det var en familj som handlade Bla 72 liter mjölk i månaden hehe Det är rätt kul och se.
Jag har ju inte skrivit sen i fredags men igår så orkade jag värkligen inte jag började att jobba 05:30 i morse har även sovit nu på eftermiddagen för att jag var helt enkelt för trött för att hålla mog vaken he.
Jag hade en tanke att jag skulle ta lite kort när jag kom hem. Men så blev de inte eftersom jag somnade som sagt.
I morgon så är jag ledig och sa då sova till 10 om jag nu kan de. Men de kommer ni att få höra i morgon.
I kväll blir det Parlamentet och beck som jag ska kolla på sen blir de sova. Om ni undrar vad för jag skriver sova hela tiden så är det bara för att jag är trött emn jag kan ju inte sova med nu för då kan jag inte göra de efter Beck.
Jag tycker att det kan bli fint väder aå att man kan ta en massa fina kort. Eller fina vet jag väl inte. Men en massa kort i alla fall.
Jag får väl lägga ut något gamalt kort så länge.


Inte världens finaste blir men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0