Måndag 9/3-09

Då var det Måndag igen då har jobbat som vanligt efter jobbet så har jag faktist tränat men det känndes helt vädelöst att gå dit jag kämpade inte till 100% men jag var då där i alla fall men jag ska dit på onsdag om inte mina planer blir ändrade de vill säga. Men det har jag svårt att tro, När jag kom hem så la jag mig på soffan och somnade och vaknade när älsklingen kom hem från jobbet.
Medans jag låt på soffan och försökte att vakna till så stod Älsklingen och lagade mat han va så duktig så.
Det blir en tidig kväll för mig ikväll är helt slut måste värkligen vila upp mig tills i morgon så att jag orkar jobba så att jag inte är som jag var i dag chefen va heelt galen på mig för att jag va så seg så jag måste värklogen vila upp mig.
Det blir dock lite lugnare imorgon.

Jag tycker att det kan bli vår väder och knoppar som slår ut så att jag kan få leka lite mer med min kamera så jag kan lära mig den någon gång. Jag ska väl ta och köpa ett till objektiv det blir nog Nikon  eller ett Sigma 55-200.

Ha en fortsatt trevlig kväll
Elena

P.S. Glöm inte att kika in tävlingen i de tidigare inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0