Ledig

nu har jag haft en sådan där ledig dag mitt i veckan men det är bara för att jag ska jobba helg. jag är ledig halva dagen i morgon nästan hela faktist börjar 17 och slutar 20 känns så onödigt att åka dit. men det är ju någon som lä jobba den tiden med så det får bli jag.
ja du inder dagen så har jag väl inte gjort så mycket som jag skulle ha gjort Jag skulle ha diskat och tvättat. oki tvätta de gjorde jag nu på kvällen.
Men annars så har jag tränat och varit med assi och som vanlihgt lä jag säga så va vi på kupolen. men vi köpte igentligen ingenting. Om man inte räknar med lite mat och en glass som vi delade på riiktigt gott.
Sen så skullle hon iväg och jobba så jag sjutsade hem henne så att hon fick förbereda sig och så.
Ja jag åkte hem till min Älskling.
Just nu ligger vi på soffan och kikar på någon dålig film på tv 6 eller han kollar och jag kollar lite när datorn laddar.


Ha en trevlig kväll
Elena

Kommentarer
Postat av: Åsa

hej syster! hihi vad kul det ska bli i stockholm! hmm men vad ska man göra med bilderna egentligen? och vad kostar det?

vad var det för film ni såg på på 6:an?

2009-03-12 @ 21:04:17
URL: http://www.busandebarn.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0