Hoj

Hej hej satt och kollade på klockan och kom på att vid den här tiden i morgon så är klockan 20:23 eftersom vi ska ställa fram klockan en timma i natt så glöm inte bort de.
Jag som ska öppna i morgon med jag får absolut inte försova mig. Det är ju igentligen bara att ställa om klockan men jag vet inte hur min telefon är om den ställen om sig själv eller inte. Den är ju så knäpp redan så vad för inte.

Men både jag och älsklingen ska ställa våra mobiler så han ska hjälpa mig att komma upp. Jag kommer att vara jätte trött i morgon när jag kommer hem jag kommer nog att somna bara jag lägger huvudet på kudden.
Ska gå och lägga mig lite tidigare än vad jag brukar göra idag. För annars så kommer jag nog inte upp.

Hi nu ringer Älsklingen min och beställer pizza Mums nog för att det inte var så jätte länge sen som jag åt Pizza men nu får jag en hel själv förra gången delade jag med min lilla syster. Det blir för övrigt en calsone.

Ja gu vad rörigt det blev. Ursäkta för de.

vad gjorde jag igår då? jo jag Jobbade hehe 12-19 tråkig tid men, men
Idag så har jag jobbat 9-17
Det har inte hänt så mycket roligt på jobbet rätt lugnt faktist skönt.

Nä nu ska jag dra ner och hämta Pizza ha de fint

Kommentarer
Postat av: mathilda

vad gott med pizza:)

2009-03-28 @ 19:53:42
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0