Helg!!

Äntligen helg och 2 dagar ledigt men jag har ändå fullt upp hela helgen.
Igår så va vi ut med några kompisar och åt lite och sen så bowlade lite Jag fick 207p jippie men jag van ju inte så klart men ändå:) efter de så gick vi till S2 det var inte ett dugg roligt vi satt och i ett hörn och drack en varsin drink och hade rätt tråkigt. Eller i allafall jag. Vi åkte hem runt 12 skönt att komma hem i tid vill jag lova eftersom jag hade börjat halv 6 på morgonen och jag hade inte sovit något när jag kom hem.
Idag ska vi hem till mor och far för vi ska på 40 års kalas min farbror fyller år så vi ska väl äka dit lite senare kommer att lägga upp lite kort från kvällen i morgon.


Kolla gärna in Busandebarn.se hon har till och med ett eget kläd märke för barn samt mammaor.
Det finns massvis med tips på vad man kan hitta på med sina barn samt lite resept och roliga lekar.
Bevaka den gärna

Här har ni ett bra you tube klipp



Kommentarer
Postat av: mathilda

ha en bra dag!:D

2009-03-07 @ 12:37:19
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej. Onsdag kan jag på dagen, börjar jobba kl 18. Men på dagen som sagt blir bra om du kan? =)

2009-03-07 @ 15:29:01
URL: http://shaakethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0