Helg!!

Ja ha då var helgen över och jag ska jobba i 2 dagar sen är man ledig i 1½ dag.

Ja men nu till helgen eller lördag.
Vi vaknade tidigt och satt oss och bara slöade tills vi väl fick köra nog för att ingen drack vidare mycket av oss.
när vi kom hem till mor och far så gjorde vi oss i ordning för att åka vidare till 40 års festen jag låter bilderna tala.



















Det var då riktigt kul men Älsklingen och jag åkte hem rätt tidigt vid ca 12. dom som drog hem sist åkte hem efter 4 någon gång min far var en av dem.

Ha en fortsatt trevlig kväll blir parlamentet och beck i kväll

Kommentarer
Postat av: Åsa

hej enar!nu fick jag bildbevis också på hur roligt ni hade :) så ni va i bygdegården..det visste jag inte. tråkigt att jag inte kunde va med. trodde det skulle va hemma hos dom..men i bygdegården hade vi ju kunnat vara med juh!

snygg frisyr förresten på kortet! tror sandra var med i bakgrunden :)

Du jag har en tävling på min blogg nu..du får gärna gå in o kolla den :D

pusspuss

2009-03-08 @ 22:37:26
URL: http://www.busandebarn.se
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Det är ju svårt ibland att veta att en blogg finns till, därför är det ju bra att bloglovin' och spotlight finns :D

2009-03-09 @ 13:50:25
URL: http://tobys.se
Postat av: Anonym

en läsvärd blogg ger många besökare. :)

2009-03-09 @ 13:54:05
Postat av: sanna

Det hjälpte att fråga:



"Hur ska man göra för att få fler besökare? Det är ju aldrig någon som kollar"



Va? :)



Men hur gör man för att hamna där??



Kram hej

2009-03-09 @ 13:55:21
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0