Hallå

Hej hej Det blir en eller 2 dager mella gångerna jag skriver men det är bara för att jag inte har någon egen dator just nu och sen så är Älsklingens dator upptagen av han hela tiden men men jag klarar mig. Jag får uppdatera så gott jag kan när den är ledig. Det är väl ca 1- 2 veckor kvar innan jag får tillbaka ström kabeln hoppas det bara är en men On Off s reparatörer är väl sega vad jag kan förstå. Det kanske inte är On Offs reparatörer det kan ju vara HP s med. Men , men skit samma hoppas att jag får tillbaka den snart i alla fall.

Ja i onsdags så var jag ledig och passade på att umgås med min mor och min lilla syster. Det blev en heeel dag på kupolen. Det var jommigt vill jag lova eftersom jag hade tränat före och inte kände mig helt frisk. ( Det gör jag dock inte nu heller hoppas bara att jag inte blir sjuk till helgen bara jag jobbar jussom hela helgen. Men det känns som om jag hållet på att bli hes.
Ni vet den där känslan när man är hes den känslan har jag nu. Jag vet inte hur jag ska förklarar med det är som om det är en torr känsla av något slag.Ja ,ja ni bryr er säkert inte.
Ja i alla fall vi var på kupolen och syrran ville gå in på en afär som heter Sol Blomman och jag har alltid trott att det var sekond hand eller något likanande i alla fall.
Men så var inte fallet hon som skulle kolla på en klänning tittade på en tröja i stället och jag som absolut inte skulle kolla på något alls köpte mig en klänning (som jag absolut inte har för många av)

Den ser inte så fin ut när den ligger på sängen men när den är på så är den betydligt finare.

Jag ska gå och lägga mig nu börjar bli lite trött. Men ha en trevlig kväll så får vi se om ag hinner med att skriva i morgon.

MVH Elena




Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh vad bra, du lägger jag till dej:D

2009-03-26 @ 22:25:19
URL: http://pimpyellow.blogg.se/
Postat av: vesna

fin den e =)

2009-03-28 @ 22:58:40
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0