Hallå Där

Ja hej nu var det någon dag sen jag skrev rättare sagt i torsdags.

Jag skrev ju då att den bärbara datorn inte tog emot någon laddning och det var sladden det var fel på så jag var iväg till     on off och lämnade in den, och det skulle ta hela 2 - 3 veckor för dom att kolla upp vad det var för fel på sladden och var det ett kabelbrott så gällde inte garantin. Det är ju väldigt dåligt på ett sätt och bra på ett annat.
Men det kommer som sagt att bli lite dåligt med uppdateringar. men jag kan sumera min helg lite snabt. ( För Daniel ska ha datorn)

Fredag jobbade 5:30 - 12:30 åkte hem och vilade lite tränade lite hemma och så åkte jag iväg med kabeln. När Daniel kom hem så sov jag och efter de så stadade vi lite grann och sen så  började vi att laga lite mat för vi bjöd nämligen våra föräldrar på mat som tack för att dom hjälpte oss att flytta för några månader sen. Hehe

Lördag
Gick jag upp vid 8 och diskade efter fredagen och det var inte lite heller.
Sen gick jag och la mig och sov igen.
På kvällen så blev de lite tjej kväll med utgång i Falun Det var en riktigt trevlig kväll måste jag säga tack ska ni ha tjejer.

Idag söndag har jag inte gjort så mycket alls jag drack inte så jätte mycket igår så jag har mått prima hela dagen.
Ja vad har vi gjort. Vi har varit och handlat frukost och sen så har jag varit till kupolen och hälsat på mor och far och farmor å farfar. så nu sitter jag här och ska lämna ifrån mig datorn nu.



Ha en trevlig kväll
// Elena

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack själv Elena! Jag hade utan tvekan kanon skoj, och bestämmer att det där måste vi göra fler gånger :D

2009-03-23 @ 11:54:47
Postat av: Alisa

Hej, detta är adressen till min nya blogg:) som brukade hetta missalisa

2009-03-23 @ 23:47:05
URL: http://alisasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0