Fredag 13/3-09

Ja ha då var det fredag sen 13 igen och en månad sen jag fylder år.

Skrev aldrig något igår men det va bara fö att jag låg på soffan och typ halvsov hela dagen i alla fall fram tills jag skulle jobba
oki jag erkänner jag låg inte hela dagen och slöade ja tvättade upp all vår tvätt och sen så diskade jag.
Sen åkte jag till jobbet och jobbade mitt "längsta" pass 3 hela timmar. tycker att det är så onödigt att åka till falun för 3 timmar och sen tillbaka. Jag har säkert sagt de förut, de kan jag slå vad om men ändå. Det känns som om jag förlorar pengarna när jag åker till och från jobbet. Men ,men
Men igår så kom jag inte hem förns halv 12, 12 på natten. jag och daniel brukar komma hem runt halv 11,11 på torsdagar eftersom han tränar innebandy så åker jag och hämtar han varje torsdag.
Men som sagt vi kom hem senare än vanligt men det var bara för att VI inte åkte från falun förns vid 22 för vid 20 så ringer Älsklingen och säger att vi ska kolla på en bil (efter som våran lilla älskling läcker kylarvatten) Men den går då
Så vi skulle kolla på en Volvo:s (Jag tycker inte om volvo, det ska vara saab eller subaru:P)
Men men vi åkte och kikade på den det tod 2 hela timmar att kolla igenom bilen å se om det var någe fel på den och så skulle älsklingen och svärfar provköra och grejer så skulle vi kolla på sommardäcken och dom var väl lite slitna men dom gick och köra på.
Så vi köpte bilen de va en snabb och bra afär det finns kanske ågot på den som lä fixas men inte mycket.
Så nu har vi 2 bilar och jag får kalla våran lilla ford för min
Så nu har jag en egen bil och Älsklingen har sin 850 som han så länge velat ha. och det är en kombi de blir bra till höljes slipper packa innuti bilen så kanske någon kan åka med oss om det är ont om plats.
Oj klockan drar iväg jag ska ju jobba ja börjar klockan 12 så jag måste åka nu ja


Ha en bra dag får väl se om jag uppdaterar något under helgen jobbar nämligen så det kan bli lite svårt måste sova.
M.V.H Elena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0