Fredag 13/3-09 Kvällningen!

ja då var men hemma igen då dagen har gott väldigt fort tycker jag. Jag började ju vid 12 och slutade vid 19 fick dock jobba över ca 10 min för att hinna med allt så jag hoppas inte att jag glömt något. Om jag har de så får jag nog garanterat höra de i morgon. Men det tror vi inte på.
Det har varit rätt trevligt att jobba idag när jag gick för att äta vid 3 tiden så kom det 2 trubadurer som satt och spelade ja från 15-19 så jag hade trubadur musik resten av dagen så det var riktigt trevligt. Jag gick och sjöng å dansade lite för mig själv när jag städade i bageriet.
Ja när jag kom hem så gjorde jag och älsklingen lite mat och så kollade vi på Let´s dens, Just nu är det nyheter men dom slutar nog snart så då ska vi se vem som åker ut. Efter de så ska jag ta och lägga mig så att jag orkar köra på 100% i morgon ska minst göra 20 stora kapseltårtor i morgon (dom är stora tårtor för er som inte vet vad det är)
Eftersom att Ica maxi i Falun fyllet 2 hela år så vi ska ju bjuda på tårta och kaffe och saft så välkommen dit om du bor i närheten.
Ja nu är det vädret och dom lovar lite varmare väder, våren kanske är på väga i alla fall, HEHE jag ska ta och stänga ner eftersom jag ska sova snart.

Ha de fint i helgen nu om vi inte höres;P
På återsenende // Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0