P&L

Här i borlänge drar peace and love igång idag.
Jag har aldrig varit interserad av de så länge om jag har bott hgär i borlänge
Och jag har bott här i 5 år.
Jag ville gå förra året för då var det ett antal band som jag ville se men kunde inte se dem för jag jobbade.
I år så jobbar jag med.
Men jag hinner hem till de band jag skulle villja se och sen är jag ledig i helgen
Så jag åkte ner till turist byron när de öppnade jag kom dit ca 5 minuter efter att de har öppnat och då hade de solt de 6 sista biljetterna som dom hade. Så då blev jag lite små sur. Nästan lite ledssen faktist.
Så när jag kom hem så kikade jag på deras hemsida och dom hade några biljetter kvar.
Men då behövde man en skrivare för att skriva ut sträck koden man ska ge för att få ut sitt band.
Så jag beställde och i någon timme har jag frågat några kompisar om de hade skrivare och så klart så hade en de men självklart så vad hon inte hemma. Så jag fick en snlille blixt biblioteket.
Så jag åkte dit och skrev ut den så nu har jag sträck koden ska bara hämta ut bandet och det gör jag nog i morgon efter jobbet så jag har de när jag ska in på torsdag.

Jag vill nämligen se Volbeat från Danmark.
Har ni inte hört dom så kan nu göra de här!.




Jag tycker att dom är riktigt bra. De här är en av de bästa låtarna.
Ha en toppen kväll

Kommentarer
Postat av: My

Visst :D lägg till mig och säg till sen så lägger jag til dig :D

2009-06-22 @ 21:41:19
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Auktionen av bloggdesignen går ut ikväll kl.22, passa på att vara med och ha chansen att få en snygg design till ett otroligt bra pris. Högsta budet är just nu 22 kr. Välkommen!

2009-06-22 @ 21:41:30
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag bevakar gärna dig på bloglovin, om du bevakar mig : )

2009-06-22 @ 21:43:15
URL: http://jaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0