Måndag

Ja då var det måndag och ett tag såg de ut som om att det inte skulle regna men när jag tittade igen så regnade de så klart. Gu så tråkigt. Men kan ju alltid hoppas att det blir fint väder i morgon eftersom att jag är ledig. Så ni kan få lite fler kort att kika på. just nu har jag bara gamla. Om jag inte har gömt någon i någon vrå!
Nu lä jag ju kika eftersom att jag skrev sådär.
Men för övrigt i helegn så hhar jag varit på student
Och sen så har jag varit ut med en kompis. Vi hade riktigt roligt, Synd att det inte var så mycket folk bara.
Titta vad jag hittade. den hade gömt sig i en mapp.
Men vad tycker ni färg eller svartvit?






Kommentarer
Postat av: Susanne

Båda bilderna var otroligt vackra men jag gillar den i färg mest. Ha en bra dag / Susanne

2009-06-15 @ 08:22:43
URL: http://ziziblogg.blogspot.com
Postat av: Kicki - Studio-Kiix

Jag tycker färg, men räta upp den lite :)

2009-06-15 @ 08:39:16
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0