Lagt sig

Ja idag gick jag upp vid 7 och började att tvätta lite sen åkte jag och hämta min lillasyster som skulle med mig hem till min mor och far för att vara barnvakt åt min stora syster som skulle göra tenta. Så halva dagen idag har jag lekt med mina söta syster söner Martin och Noel.


Lite bubblor vägen. men detta är då de 2 skit ungar jag har tagit hand om.
Det blev inga kort för det har regnat halva dagen så det har blivit lite svårt.
Men det kommer flera dagar.
Det blir mycket student kort i helgen!

Kommentarer
Postat av: e l i i i n

hihi vilken rolig bild! :]

2009-06-09 @ 22:20:26
URL: http://ijustwannajump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0