Lagt sig

Ja nu har min ilska lagt sig sen igår. vi ska sätta in en ny ruta idag hoppas vi på så jag har sovit av mig ruset.
Ja idag är jag ledig och när jag vaknar slår jag upp ögonen och ser att solen skiner.
Och de första jag tänker på är FOTA!
Så jag ska göra mig i ordning och sen blir dekupolen för att jag ska lämna tillbaka ett par byxor som gock sönder
förstya gången Älsklingen använde dom.
Och sen så ska jag lämna tillbaka ett par leggings som var på tok för långa.
Så vi får väl se hur de går för dom har legat här hemma ett tag oanvända.

Men ha en bra dag bilder kommer sen

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej!

Tittar förbi och önskar dig en toppen kväll..



Kika gärna in min tävling. :)

2009-06-17 @ 21:09:30
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0