God morgon

god morgon på er. Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera. sorry åter igen. Men den här gången kommer jag inte att lova något för jag håller dt ju ändå inte. det har ni kanske redan märkt.
Men.men

Dagne för mig idag ser som så ut att
 jag ska jobba 11-18 och sen hem och tvätta skulle jag tro.
Måste ha rena kläder till studenten i morgon
Förra veckan tog min lilla syster studeneten och nu är det min svägerskas (stavning) tur
De tråkiga är att jag inte kan se henne springa up för då jobbar jag.

Jag har funderat ett tag på att byta designe.
Nog för att jag tyckder om den jag har men man kan ju förnya sig lite då och då.

Ni får jätte gärna hjälpa mig och säga om ni tycker att jag ska göra de eller ej.
Men här har jag i alla fall ett förslag.



komentea gärna
Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Åsa

en pik? vadå? till att köpa eller? isåfall är det redan försent... vi köpte den igår :D

2009-06-12 @ 09:13:19
URL: http://www.busandebarn.se
Postat av: Kicki - Studio-Kiix

sv: Jag beställde tavlorna från ifolor.se :) Riktigt bra kvalite på canvas :)

2009-06-14 @ 15:39:07
URL: http://studiokiix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0