God morgon, God morgon

Ja god morgon på er.
igår var jag på Peace and Love och som jag sa i tidigare inlägg så skulle ni få se några bilder om men fick ta med sig
System kameror in. Men icke Inga kameror med lösgatbart objektiv får tas med in. SUCK!!!
Man var tvungen att ha fotopass för de och de var krångligt att få tag på.
Men oki jag är inget profs på att fota. Men det hade varit kul.
Anledningen till att man inte fick ha med sig en sådan kamera in var att vissa artister inte ville de.
Va tråkiga dom är. Men men det är dom som är kända och inte jag. Jag tog med mig min vanliga digital kamera.
Men de bilderna vågar jag inte ens visa. Så dåliga blev dom. Men tänk er för de första e jag kort och så är de mörkt med lite ljus på cenen mycket huvuden ivägen och siste men inte minst man blir ju puttade hela tiden så man flyger lite här och var
Jag tror att de blirder jag tog blev suddiga allihopaTråkigt Men men
Det var inget viktigt band heller Mimikry heter dom. och halva borlänge känner dom så. Men jag tycker att dom är bra.

Ni kan få ett smakprov på deran messt kända llåt tror jag de e.





Om ni har sett på rummen när ni var lite mindre
(Vet dock inte hur gamla mina läsare är)
Men jalle och hevy var med på Pårymmen när jag var mindre jag kanske var 10 -11 år eller så vet inte riktigt.
Men dom 2 är i alla fall med i bandet

Ja jag ska ta och DISKA! SUCK igen gjorde de inte ågår och min älskling kunde abslut inte göra de eftersom att jag skulle spela på DEN DÄR J*V*A DATORN och de var så viktigt.
Nu eftersom jag undrar hur gamla mina käsare är så kan nu ju kanske svara på de:)

Ha en bra dra// Elena

Kommentarer
Postat av: jonna :)

den där låten är riktigt bra :)

2009-06-25 @ 13:24:28
URL: http://typbeest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0