God morgon

Ja då var det onsdag idag och jag har 2 arbetsdagar kvar innan semestern.
Om man räknar denna dag ska nämligen jobba 15-19 idag och jag ska få testa något nytt. nämligen kassan
Nog för att jag redan suttit i en annan kassa på ett annat ica.
Dock ett mindre så jag har ju koll på kassan. Men det är alla dessa plu nummer som kan ställa till de.
(För er som inte vet vad ett PLU nummer är. Det är nummer som man kan slå in tex grönskaer på. Eller ja de varor som inte har någon sträck kod. De flästa vet nog vad det är. Men de kan hända att någon inte vet)
Eller vet alla vad ett PLU är? Alltså innan jag förklarade.
Ja nog pratat om jobb.
i morgon så ska jag på Peace and love och se volbeat Jag längtar.
Förhoppningsvis så får mna ha med sig kamera in och då kommer jag att bjuda på några bilder.
Ja ska väl fortsätta att städa så jag kommer någon vart.:)
Jo jag kanske ska förbereda mina läsare på att det kommer bli väldigt tomt på uppdateringar från och med söndag 28/6- 6/7
För jag ska nämligen till höljes och kolla på EM i rallycross. Det gör jag och familjen en gång per år och självklart blir familjen större och större så i år får jag och älsklingen fixa egen husvagn så jag och min älskling ska bo med min syster och hennes kille.

Oj Jag bara skriver när jag ska städa. Ha de fin
bjuder på en bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-26 @ 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0