God kväller

Ja god kväller på er har jobbat 12-20 och de är igentligen ingen jobbig tid och jag ska inte klaga jag jobbade ju bara 8 timmar medans mina erbets kamrater jobbade runt 12-15 timmar idag.
Men jag ä r helt slut
Skit trött med andra ord!
Det har varit så mycket folk i butiken att vi inte har kunnat plocka så mycket varor och när vi väl var tvungna så fick vi stå oh vänta ett bra tag innan vi kunde komma ut och till slut var det någon snäll kund som stannade och släppte fram oss
Tack för de:)
Nej nu ska jag bara borsta tänderna sen ska jag sova
God natt på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig midsoomar

2009-06-19 @ 11:05:22
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0