Fredag idag.

Ja då var det fredag och jag har semester. Eller ja den började igår vid 19:00 när jag stämplade ut från jobbet.
Jippi tänkte jag. Det har ska bli en rolig kväll.
Till en början var det jätte roligt.
Jag skulle se Volbeat igår kväll jag stälde mig rätt så långt fram för att jag tänkte det är väl inte så jätte farligt. jag har stått längst fram på konserter förut. Och jag stog inte anda längst fram bheller men eftersom att alla rtycker och har sig så tyckte jag inte att de var någon rolig konsert. Jag är så pass kort så att jag såg ingenting. Tur att dom hade bildskärmar så man såg lite grann i alla fall. Men efter några låtar så vet jag inte vad som händer. Men folk börjar skirka hon svimmar HJÄLP!!! och så känns det som om jag flyger upp ur folk masan och så känner jag att det är någon som bär på mig och så lägger dom mig ner på en filt bakom csenen och jag fick ingen luft heller eftersom att jag blev klämd. Så när jag ligger på filten och ska ta lite vatten så kan jag inte räta ut fingrarna mina armer och lite av mina bev var helt bortdomnade kännde knapt någonting. Det var rätt lässkigt. Men efter att tag så kunde jag räta ut fingrarna och drick lite vatten men jag fick fortfarande ingen luft så ambulans männen kom och hämtade mig så jag fick lite medicin.
(har astma men glömde sprayen hemma)
Efter de så fick jag gå tillbaka och så att dom fick observera mig lite granna till konserten var slut.
Efter de så fick jag gå barfota för att jag tappade ena skon och den hittade jag aldrig på igen:( suck.
Tur att man inte får ha glas inne på området för då hade jag säkert trapmat i någon glas skärva. Men jag var med min svägerska Therese och jag hade inge pengar så jag fick låna 50 kr av henne för att köpa mig ett par skor. Det fanns bara ett ställe och köpa skor på och de va tur att de fanns något i alla fall för jag började att frysa rätt så riäjlt om fötterna.

Men personalen som tog hand om mig sa till mig att
1: ta med dig medisin
2:stå aldrig mer långtfram
3: ta de lugnt nu.

så idag så ska jag följa deras råd.


Ja detta inlägg blir bild löst lä be ge mig ut och ta lite kort.
Sen vill jag påminna om att jag åker bort på söndag och är borta i ca en vecka om nu undrar  vad för jag inte kommer att skriva. Så jag hoppas att jag inte förlorar några läsare på grund av detta.

Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: My

shit va läskigt, hoppas du mår bättrre !

Jag har också astma vet hur viktigt det är med medeciner :)

2009-06-27 @ 23:25:10
URL: http://myzaan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0