APA!!!!!

Apa kan man säga eller jag säger de istället för att svära. Det låter lite finare iaf.
Men i morse när jag kom ut till bilen möttes jag av en väldigt vacker syn
Nämligen detta




Men inte riktigt detta det var 2 lite större hål på vadera sida av bakrutan. Och vi har baslåda och slutsteg i bilen så jag öppnade för att kolla om de var kvar och de var de. Men när jag stängde luckan lite försiktigt så rasade hela rutan in.
Jag har varit arg hela Jävla dan. (oj nu kom de iaf) När jag kom till jobbet var jag så arg att jag bara grinade:S
Jag fick ju lova att ta den andra bilen till jobbet då. Men de var just de att jag var tvungen att köra igenon hela stan för att ta mig dit och de var lite jobbigt.
Så när jag hade varit på jobbet en stund lugnade jag ner mig så att jag kunde jobba iaf.

Så det blir inte så mycket mer skrivande idag för jag är helt slut har mått dåligt och skakat i hela korppen idag. Men det är nog bara för att jag har varit så pass arg.

JÄVLA BORLÄNGE BOR
(Dock inte alla)

Ja ha en trvlig kväll


Kommentarer
Postat av: e l i n l e i j o n

Hej :) Jag har lagt till dig på bloglovin du får gärna lägga till mig :) Kram ha en bra kväll:)

2009-06-22 @ 21:57:28
URL: http://elinlion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan. Va hemskt.



Nu nått annat trevligare. Jag gillar din header.

2009-06-22 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0