Tisdag!

Ja det blev en sen uppstidning idag vill jag lova jag gick upp vid 11 någonting.
Min älsnling gick upp vid 12 skönt att sova ut idag igen.
Ja vad hnder idag då??
Jo vi ska till Älsklingens sommarstuga i Dala-floda
jag ska ha datorn med mig. Men jag har inget mobilt internett så jag kommer inte att kunna skriva igen:P
Men på onsdag så dra jag tillbaka till värmland.
Men då blir det minsan ingen Rallycross utan då blir de barnvakt så då har jag iaf till gång till internett och kan sitta å muppa medans ungarna leket.

Jag ska ta han om mina syster söner Martin Och Noel samt Kryddan (en hund) och Mikael en som är runt 40 men han har någon sjukdom så att han är bara 2-4 år i sinnet. så de ska nog gå bra.



Ha en underbar tisdag.
Så återkommer jag i morgon

Kommentarer
Postat av: My

kolla in tävlgien på bloggen du kan vinna armband från cocoo.se

2009-07-07 @ 19:33:25
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Åsa

åhh vilken snygg bild!! jag som älskar stenar!!

Puss, ses i morgon min syster yster :D

2009-07-07 @ 22:49:37
URL: http://www.busandebarn.se
Postat av: Tobbe Trollkarl

Stenar? Vi såg bara Rally bilar hahaha

2009-07-08 @ 15:48:05

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0