Hemma igen

Ja då var jag hemma igen och kan börja att blogga.
Hoppas att jag inte har förlorat några läsare pga att jag har haft semester i en vecka.
Jag har varit i norra värmland mitt ute i skogen faktist. Vi har kampat och tittat på rallycross
Det har varit hur mysigt som hällst. Jag har tagit en massa kort tror det blev runt 600 stycken. Men där är det ju så att alla inte är bra heller.

Men först så ska ni få ett youtube klipp från Arvika
Så kan ni få se ett härligt gäng som vi har umgåtts med från onsdag till söndag.

 


Bilderna kommer efter detta inlägg. Det kommer nog några stycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0