Funderar!!!

Jag har funderat ett bra tag om jag ska gå och ta lite kort nere vid älven nu när den är så hög.
Men jag vet inte om man kan gå där heller.
Så jag funderar på om jag ska ta cyklen för det går ju lite fortare att komma hem
Om det nu skulle vara så att det är för mycket vatten. ja vi får väl se vad som händer.

Jag håller fortfarande på att göra om bloggen.
(Vet inte riktigt hur jag ska göra)
Så jag väntar på hjälp från syrran som kan sådant som jag vill göra med bloggen.
Ja ni ser väl att det står bilder osv.
Ingen ide att trycka för man kommer ingenstans i alla fall.
Men de kommer så småningom

Ha en bra kväll//Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0