Blogg lust!

jag har igentligen ingen blogg lust.
Men jag kan kanske skriva lite i alla fall så att mina läsare inte tröttnar och sticker.
Men jag tror nog att även de stor bloggarna skriver bara för att han/hon har så många läsare.
Men, men nog snackat om de.

Vad har jag haft för mig de senaste dagarna då?
jo jobbat. Så jag har typ inte gjort något mer än de.
Jo igår så åkte min Älskling till Tyskland men sina föräldrar bara för att de ville göra något på semestern som var kvar.
Jag jobbar ju så jag kan inte följa med. (Suck)
Jobbar nämligen Måndag- Söndag denna veckan.
Jag saknar honom jätte mycket.
Det är ju ingen hemma om dagarna när jag kommer hem.
Men på sätt och vis är det bra att han inte är hemma. För då har jag chansen att köpa han prisent utan att han ser.
Han fyller år på söndag. Jag har redan köpp den så nu ska jag bara slå in den och köpa ett kort.
Jag tror ju inte att han läser min blogg. Men han kanske gör de i hemlighet utan att jag vet om de. Så det är ingen ide att jag skriver vad det är. Det får ni reda på på söndag kväll efter att alla gäster har åkt hem.
ja vad gjorde jag mer igår då?
Jo jag delade ut runt 110 flygblad åt min syster. (Jag är snäll ibaln ja)
Hon har ingen hemsida än så jag har inget att länka till.
Men eftersom att jag har programmet Mamma och jag gjorde de i så ligger de ju här på min dator så ni kan ju få se de.
Kanske har lust att åka till falun och klippa sig.
Ne jag ska ta och äta frukost sen ska jag bege mig mot syrrans salong.
Skulle ha varit ut och gott med elin. Men syrran behövde hjälp så jag kan tyvär inte de. (tråkigt nog)



Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0