Tihi

Dagen började ju jätte bra kom till jobbet trött som bara den kommer ner i bageriet säger god morgon
Och får till svar de va inte en sådan jävöa god morgon, va fan gjorde du här igår igentligen
de va vad jag fick til svar för god morgon
Vi har varit vungen att göra om en massa skyltar och grejer så jag han inte med så mycket på kvällen efter att mattias hade gott hem jag jag hade lämnat med flit 2-3 plåt med semelbullar (utan grädde och mandelmassa) för jag han helt enkelt inte göra något mer än att städa
Och jag kom just på att jag kommer att få skäll i morgon bitti med:S
jag glömde att slänga semlorna som förbutiken aldrig kom och hämtade igår:S
de e så trååkigt när jag gör saker och ting fel särkillt nät man jobbar med chefen...
Men men de ska nog gå bra hoppas jag.
Ja ja under resten av dagen så gick de så bra så inga problem alls eller de alra sista som hände va ju att baguetterna tog slut så de jag han göra va att grädd av dem sen sa jag åt erik så att han fick lägga upp dem hoppas att han kom ihåg de bara annars får jag själl för de..
hade jag inte haft så brottom hem så hade jag kunnat lägga upp baguetterna
Men jag skulle hem duscha och sen skulle jag på 20 års fest jag kom dit och så åt vi lite pratade en massa strunt och sen blev de fika och efter de så åkte jag och älsklingen hem för att han va så trött han hade ju bara blivit väkt vil 12
men men det är skönt att vara hemma en lördag när man ska jobba.

Nu ska jag ta och kolla klart på tv sen blir de att gå å lägga sig.

MVH// Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0