Så svårt

Tänk att de ska vara så svårt att börja göra något som tex diska:P
Jag skulle ha diskat i går (torsdag)
Men jag orkade inte så jag va ju tvungen att diska idag på morgonen
Ja va tog de ca 10 min
När man väl börjar så går de så fort
men de e ju just att börja som är jobbigt
Men som sagt de e klart nu och de känns så skönt
Tänk om jag ändå hade gjort de igår då hade jag kunnat sova en timme till idag:P
Ne nu hinner jag inte skriva någe mer jag ska åka iväg till jobbet
Ska jobba 12-19 inte så farligt faktist
Men de e tråkigt att stänga
Men de moste ju va någon som gör de med

ha en bra dag Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0