:S

Det går inge viare för mig och min träning..:(
Jag är helt enkelt för lat
ingen som vet något bra tips om hur man får ut den där lat masken ur kroppen??

Ja vad har man gjort idag då??
Jobbat 9-18
Och de jag har gjort är att inventerat
De gör jag varje tisdag
Det är sååååå tråkigt:(
Och jag han inte inventera klart:(
Jag gjorde bara 100 artiklar
Dom kommer nog inte att bli så glad på mig
Dom har nämligen 96 artiklar kvar att inventera
Men men jag får la hoppas att de går bra.

He något roligt som hände idag
Det var en person som letade efter riven parmesan ost
Och det är min avdelning
Först så kommer marica och säger att Fredrick hade ringt och frågat efter riven parmesan
Och sen så var markus i närheten så han va där och kikade när jag gick och kollade  och sen så kommer fredrick med kunden så vi va 4 st arbetare där med en kund hehe jag tyckte att de såg så jäkla kul ut.


Ha en bra dag //elena
Va jobbigt bloggen funkar inte som den ska..:( de blir ju bara error

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0