;P

Överskriften är lika svår varje gång
de brukar antingen bli jobb och en jägla massa !!! efteråt
Eller så blir de hemma eller ledig eller någon :) av någe slag gu så tråpkig jag är.

Jo igår så satt jag uppe till halv 12 eller något liknande för att jag hjälpte Anna Med en ny Header
Men den vill inte synas även jag gjorde en men den vill inte synas den heller
Får hoppas att de dyker upp
Jag blev nöjd med min och då har jag inte bara gjort en utan ett par
Har raderat dem för att de har blivit dåliga
Men jag hoppas att de blir lika uppskattat som den andra jag hade som Anna Olsson gjorde.
Den här är lite mer färjgrann om man säger så.



Anna!!!

Jag skulle vilja spola tillbaka tiden
Till typ andra ring
Skulle inte de vara roligt??

Men man kan ju ändra på vissa saker:P
eller vad tycker du??

Men jag säger inte att jag inte vill ha de som jag har nu
Jag älskar min Daniel
Och de tror jag att du vet:) eller hur?
Jag vet att du älskar din Joel
men erkänn att du längtar tillbaka lite:P

Men i sommar så ska vi ha de as kul:)


Kommentarer
Postat av: Pissmyra :D

Tack för headern, jag blev nöjd som vanligt :) och jaaaaaa, jag längtar tillbaks emn 'ndå inte. Du fattar. Så sköjj vi hade! och så kul vi ska ha det i SOMMARR!!!!!!!!

Jag längtar!!

:D

2009-01-15 @ 17:10:19
URL: http://shaakethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0