Ny år

Ja då har det nya året börjat
2009!
Ja de va då inte sista gången man skrev de:)
Nyår då
Va i en stuga mitt ute i skogen
Kallt och jävligt:P ne men den va så mysigt så
de va lugnt och skönt vi badada tunna och hade trevligt
Och så sköt vi lite raketer
Och det var typ så mitt nyår såg ut

Idag har det inte hänt så jätte mycket
Har jobbat 14-19 Mycket OB:) det är ju en röd dag
vi har inventerat gu så tråkigt det är
Men men det lä ju göras det med
Så Elin kom och hämtade mig vid 13.
Sen när jag kom hem så har jag bara tittat på tv.



Och sen så är det något väldigt tråkigt som har hänt:(
En kompis som skulle ha kommit igår på Nyårs afton till de ställe vi va på
Kom aldrig fram:( Och nu leter polisen efter honom:(
Dom har hittat hans cykel
Klicka här!
För att läsa mer


Så nu kommer jag att låta er få följa med i sökandet

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag slapp inventera, MO HA HA HA! Den du ;)

2009-01-06 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0