Ne men hej igen

Nu va de ett tag sen man skrev här..
Jag har igentligen inget att skylla på men jag har inte haft något att skriva..
Ja vad har hänt då?
Som vanligt har jag jobbat och sen så
Har jag
väl inte gjort så mycket mer..
I fredags så skulle vi på Rosenström
Men vi tröttnade på att stå i kö. så vid 00:10 va jag och daniel hemma
Kvällen började då bra iaf.. slutade mindre bra tyckte jag men men
Lördag så va de personal fest!!
Hehe riktigt kul jag va dock nykter men de gjorde inget:)
Jag satt och hade as kul för de
Jag dansade och tog en massa kort och skrattade
Får inte lägga upp någe kort
För att de korten är bara till för personalen eller va de nu va..men men de gör inget för det är ju bara personalen som fattar ändå:)
Men en sak kan jag avslöja
de skulle komma en överasskning
Och de va ingen mindre än svenne rubin:) hehe as bra




:)

Kommentarer
Postat av: izzy_sol

hihi en gammal goding! vilka minnen :D

2009-02-13 @ 09:04:42
URL: http://izzysol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0