Ledig

Ledig idag så jag passade på att sova ut så jag sov till halv 11:)
Otroligt skönt måste jag erkänna men jag är lika trött för de.
Igår så han jag inte skriva något.
Men det gör väl inget det är ju ändå inte så många som läser så:(
Men från och med igår så har jag börjat mitt nyttigare liv
Jag ska äta nyttigare
jag ska börja att träna
Och jag har då hållt de änn så länge:)
Hehe
Nog för att det inte har gott så långtid men ändå:)
Vi får väl se hur änge de håller
Jag funderar på om jag ska ner och köpa frukt
men att ha ork till de:P hehe ne då jag orkar
men jag kanske inte vill ta mig ut i detta snöväder skulle vilja hitta på något att göra.
Något som jag kan ta kort på men min nya kamera emn jag vågar fan inte ha den ute när de snöar
nog för att jag har förkäkring på den
men det är väl onödigt för de
ja ha ska man gå och träna då?
ja om en stund
Hehe de kommer att låta så ja ska bara göra de först och sen de och sen de och sen kanske jag ska träna:P
Nä jag ska värkligen försöka nu kom igen ocg peppa mig så jag göra något:)

Ha en bra dag // Elena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0