Jobb

Jobbat som vanligt idag blev de 5-13:30 rätt skön tid om man får sova på nätterna.
Men de får man ju så klart inte.
Sov lite när jag kom hem i typ 20 min sen kom danile hem och väkte mig och tur va nog de för annars kan jag nog inte sova ikväll
Ska ju orka jobba i morgon med så...
Idag så har jag varit as trött och sen så har jag frusit hela jäkla dan
Eller inte på morgonen då sprang jag ju runt som en galning för att hinna med.
Så nu på söndag ska jag ha min andra  öppning hoppas den här blir bättre än den första


Ha en bra dag
MVH Elena

Kommentarer
Postat av: jessie

Vad jobbar du med?

2009-02-07 @ 22:50:55
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0