Hoj

Halu!!!
Har jobbat idag inge vidare roligt.. som tur va så va de lugnt iaf
och det var inte så jätte mycket foolk heller
De som va jobbigt va att allt i skåpen tog slut och alla mina fina små bakelser
Så i morgon har jag fullt upp med att jobba igen:(
Inge roligt
De här är min lista på vad jag ska hinna med från 9-15
Rulltårta
Drömmrulltårta
Pärontårta 2+2
Blåbärstårta 3+3
Prinsesstårta 5+4
Gräddtårta 3+3
smördegskål med jordgubbar
Bananbakelser
Buddapest stubbar
Buddapest bakelser
Prinsess bakalser
Prinsess stubbar
Glass Winerbröd
ev Bakelser till förbutik
De e nog allt jag ska hinna med
Och sen ska jag säkert hjälpa steini och göra frallor
vi får la se om jag hinner med allt
Sen efter 15 så ska jag börja att städa för att hinna sluta vid 17
Om jag börjar 15 så hinner jag med en större städning än om jag börjar vid 16
Ja ja
Nu blir de nog duschen för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0