:)

Har jobbat idag!!
Skönt att vara ledig i morgon..
Hehe
Jag har varit ledig i en hel vecka och jobbat i 2 dagar nu ocg jag längrat redan tills jag blir ledig:P
Haha
Jag är ju go ja:P

Jag är sugen på att börja att dansa igen..
Men jag vet inte när jag skulle ha tid med de
eller jo de vet jag
Varannan Onsdag och varannan Söndag
Sen har jag inte tid att träna så mycket mer
Vet inte ens om jag har tid att tävla
Jag älskar värkligen att dansa men
jag tycker att jobbet går före fritidsintressen.
Det vore en anna sak om man fick pengar för att dansa
men så är det ju inte.

Jag skulle vilja dansa båda bugg och dubbelbugg
Men de finns ingen jag kan dansa dubbelbugg med
:(
Och sen om jag skulle hitta någon att dansa med så skulle de nog vara
för lite tid att träna man ska minst träna 3-4 gånger i veckan för att bli så här bra




Det skulle vara kul att dansa SM igen

Kommentarer
Postat av: Pluttolf

Det är säkert kul! Jag kan inte ens bugga. :-/ Fin blogg du har!

2009-01-13 @ 23:04:20
URL: http://pluttolf.blogg.se/
Postat av: Karin

kikar in...

2009-01-13 @ 23:06:39
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0