Kunder!!!!

Skönt att vara hemma
Ta inte illa upp nu men Kunder är jobbiga
Särskillt när dom ska vara otrevliga.
Jag jobbar i bageriet i butik och det är inte alltid de finns bröd kvar när man går hem en fredag
jag skulle inte gå in i en butik 3 timmar innan stängning och vara helt säker på att de ha nybakt bröd
men de va vad en kund gjorde idag
Eller ja de va 4 timmar innan stängning men men
Nästan alla limpor va slut
Och han sa
Vad ska de här föreställa?
Jag: ursäkta?
Han: Ja allt är ju slut ska de värkligen vara så här en fredag då det inte ens är löning.
Jag:Ja tuvär det är helt slut jag ber om ursäkt
Han: Slut får inte finnas en sådan här dag de får bara inte göra de. Så ni tycker att sådanna personer som går ska få gå ner på stan för att handla lite bröd?
Jag: Nej de menar vi absolut inte att ni ska göra. Jag vet men det finns inget jag kan göra åt saken just nu. men jag ska säga till att vi ska grädda av mer på månarna
Han: ja de enda jag kan säga är FY (och så slog han till mig lite löst på axeln)
Jag: Ja jag ber så mycket om ursäkt.

sen så gick han och köpte annat bröd.
jag förstår inte hur man kan säga
jag skulle då aldrig gå in i en butik och skälla ut någon..
Om det inte finns något så skulle då jag fråga snällt om det kommer något mer eller så skulle jag förstå att det var sluuut
Men men alla är ju inte som jag.
Men en sak tycker jag att alla personer ska få uppleva
Att jobba i butik eller att stå i kassan
För jag tror att det är dom som jobbar i butik som får messt skäll av alla som jobbar någon stans.
Säg till om jag har fel. men så tror jag då att det är..



För övrigt så har det varit en strässig dag
Började ju vid 12 och sen så har det varit full rulle hela dagen
Gjort nya skyltar och grejer Men jag blev då klar i tid å de va skönt
Stressade hela dan som sagt..
 men den sista timmen så vart jag än skulle så sprang jag för att hinna
hade jag inte gjort de så hade jag nog inte hunnit!!

När jag kom hem så lagade jag och Älsklingen mat och sen så tittade vi på Lest dens
Haha dom sa någe jätte roligt:)
du ser ut som en levande mumsmums
Hi de tyckte jag va lite roligt..
sen efter då så duschade jag lite snabt eftersom klockan va efter 22 och då ska de va tyst igentligen Men det är ingen som har klagat hitills
Ja just nu sitter jag å kollar på
Runaway bride
De va ett tag sen jag såg den sist

Oj oj va klockan springer iväg jag ska ju jobba helg
Lä ju gå å lägga mig så att jag orkar jobba
Men först så ska jag se klart filmen


Gu va rörigt de blev hela inlägget
Lika rörig som min dag:D
Hoppas ni fattade något
Ha det bra Kramar på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken taskig jävel!! ni får stå ut med mycket ni.. Ta för sjutton inte illa vid, knäppjökar!!



kram :)

2009-01-18 @ 23:32:40
URL: http://shaakethat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du hade ett namn va?:
Kom ihåg mig?

E-postadress kanske?: (publiceras ej)

Hade du en blogg?:

Det är alltid lika trevligt med komentarer:):

Trackback
RSS 2.0